|
||||
|
||||
הבעייה שהטרידה את המסביר היא שגם דיונים שאין להם קשר מובהק לארצות הברית (כמו למשל, מעלותיה וחסרונותיה של הנצרות לעומת היהדות) אתה מסיט לביקורת על ארצות הברית. זה לא רציני, ובעיקר - זה מעייף. |
|
||||
|
||||
אתה צודק שאולי לא הייתי צריך להצטרף לדיון אם השאלה היתה כמו במבחן באזרחות: מעלותיה ומגרעותיה של היהדות לעומת הנצרות; מנה 5 מעלות ו5 חסרונות של כל אחת מהדתות. אינני זוכר כבר את השתלשלות הדיון, אבל לדון בדתות היום בלי לגלוש- אינני בטוח שאני הוא שגלשתי- לביטויי הדתיות בארה"ב, זה פשוט לא רציני. אני כופר באופן מחלט בטענה שלך שמתחתי ביקורת על ארה"ב בדיון על הדתות. יש לי חשד מסויים שאם אתייחס במשהו לאוונגליסטים בארה"ב- תטען שאני מבקר את ארה"ב. מותר להיות פטריוט אמריקאי גם בישראל אבל במסגרת ההגיון. |
|
||||
|
||||
אני בסך הכל מצטרף לתלונתו הנרגנת של אפו מתגובה 524162. |
|
||||
|
||||
תגובה 524162 היא של איציק, ואם אתה צוחק, לא הבנתי את הבדיחה. |
|
||||
|
||||
התגובה שלי שם התייחסה למשפט ''אם קלווין שרף כופרים בז'נבה אז גם אתה שורף מכשפות במסצ'וסטס'' שכתב תשע נשמות. זו לא היתה ביקורת על ארה''ב אלא התייחסות למתיישבים הראשונים בארה''ב שהיו נוצרים מאד דתיים. באופן כללי התכוונתי לפוליטיזציה של הנצרות שהיתה תהליך בלתי נמנע. נקודת ההתחלה היתה פאציפיסטית- הגשת הלחי השניה למכה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |