![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
בקיצור - יש צבים כל הדרך למטה. אבל למרות זה, כל אלה הם פרטים. השאלה היא לא למה חלקיק מסוג א' מתנהג כך וחלקיק מסוג ב' מתנהג כך; השאלה היא למה המציאות היא כמו שהיא, וגם שרשרת אינסופית של רדוקציות לא תבטל את השאלה הזו. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אני לא מחפש צבים כי אני לא מצדיקן. אני לא מאמין בשרשרות של רדוקציות כי אני לא רדוקציוניסט. ואחרי שאמרתי את כל זה - אתה צודק. נראה שבבסיס המטאפיסיקה צריך להיות משהו, גם אם המתודולוגיה יכולה להתעלם מזה. (אלא אם כן אפופידס צודק. אני באמת לא מבין בזה). | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |