|
||||
|
||||
או אם חלילה ייחסו לו אי-אהדה מפורשת כלפי רבין ז''ל (מעשה שהיה, ובמשך שנים משרד החינוך מירר את חייו). וכל זה אינו רלוונטי, כי במערכת שבה אי אפשר לפטר מורים, על כל מורה נהדר עם דעות שנויות במחלוקת, מימין או משמאל, יש המון מורים גרועים שאי-אפשר לפטר, וספק אם הרווח עולה על ההפסד. |
|
||||
|
||||
א. איך משרד החינוך מירר את חיי רבין במשך שנים? ב. הרי דיברנו קודם שאם רוצים -אפשר לפטר מורים. המלחמות שראינו לפיטורי מורים ספציפיים, היו לא פעם בגלל שהיו עצמאיים מדי ולא ממושמעים. יש טעם לפטר מורים לא טובים, אם אפשר להכניס במקומם מורים טובים. אבל משרד החינוך משחרר מדי פעם מחקרים מוזרים: למשל מחקרים המראים שאין חשיבות לגודל הכתה או שהמשכורת איננה הגורם החשוב ביותר למוטיבציה של מורה. ג. היו נסיונות לפטר מורים: לפטר 20.000 מורים בשוס אחד. הנימוק השיקרי -נדמה לי של הגאונית רונית תירוש-היה שמפטרים מורים לא טובים ושחוקים. יש צמד מילים אמריקאי מתאים לתאר את הדברים: בולשיט. אני מכיר שנים שקיבלו הודעות פיטורים. אפשר אולי להשוות את המהלך לפיטורי 800 העובדים בבנק הפועלים. מהטרה היתה להראות לועד מי הבוס. הבנקים האחרים הביאו לפרישה שקטה ומכובדת של יותר עובדים. |
|
||||
|
||||
א. סמיכות פשוטה: מיררו את חיי אותו מורה. ב. "אם רוצים אפשר" - אולי, אבל בהתחשב בכך שנטען ש*שני* מורים שלמים סולקו מתפקידם ב-2007 בעוון אי התאמה, אפשר לראות בקלות שכנראה קשה לרצות מספיק, או שלא רוצים. ג. טענו חיטים והודה לו בשעורים. מה זה רלוונטי ש*ניסו*, אם לא הצליחו? זה בערך כמו לטעון שישראל איננה מחזיקה ברוב שטחי יהודה ושומרון, כי אהוד ברק *ניסה* להגיע להסכם בו ייפטר מרובם המוחלט. |
|
||||
|
||||
המישפט האחרון שלך אינו קשור לשום דבר. את הנסיון לפטר 20000 מורים לא הבנתי בהתחלה; הרי היה נוצר מחסור גדול במורים. רק יותר מאוחר הבנתי שרצו פשוט לשבור את ארגוני המורים, לפטר 20000 מורים ולקבל אותם מיד כעובדי קבלן- מקבלים בספטמבר ומפטרים בסוף יוני. היית אוהב את השינוי הזה. |
|
||||
|
||||
יהיה נחמד אם תצליח, לשם שינוי, לא להתווכח עם איש קש. מה שהיו רוצים לעשות לא רלוונטי, לא הצליחו, בין אם הייתי אוהב את זה או לא. *כרגע* פיטורי מורים קשים כקריעת ים סוף, ו*כרגע* כל המשחקים שאתה עושה מסביב לדבר הזה לא קשורים לשום דבר. |
|
||||
|
||||
יהיה נחמד אם תפסיק להיות מחנך האתר. |
|
||||
|
||||
א. אני מקוה שאתה לא לימדת הבנת הנקרא. |
|
||||
|
||||
אני מקווה שאתה מביט לפעמים גם בעצמך במראה. אולי פעם אחת לתמיד תסביר לי איזה נקרא לא הבנתי? |
|
||||
|
||||
איציק ש.: או למשל אם המורה יביע את הדעה המובעת במאמר המצורף. טווידלדי: או אם חלילה ייחסו לו אי-אהדה מפורשת כלפי רבין ז"ל (מעשה שהיה, ובמשך שנים משרד החינוך מירר את חייו). איציק ש.: איך משרד החינוך מירר את חיי רבין במשך שנים? |
|
||||
|
||||
אכן הבאת הוכחה ניצחת! "מעשה שהיה, ובמשך שנים משרד החינוך מירר את חייו)". שאלתי מהו המעשה שהיה. עדיין לא לא הבנתי מהי אי הבנת המיקרא שכאן. כנראה שבאמת יש לי בעיה בהבנת הנקרא. |
|
||||
|
||||
באמת יש לך: לא לרבין מררו את החיים, למורה שהביע אי-אהדה מררו את החיים. |
|
||||
|
||||
צודק. עכשיו שמתי לב. |
|
||||
|
||||
תגובה 522957 |
|
||||
|
||||
איזה משני האיילים האלמוניים את/ה? |
|
||||
|
||||
השני |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |