|
||||
|
||||
צר לי על שלא ירדת למשמעות הביטוי 'רוח הזמן' באופן המתבקש ממטבע לשון זה; כל מה שרציתי למעשה לרמוז בתגובתי זו היה שהמושגים משתנים וממוחזרים בהתאם לנטיות ואופנות מתחלפות, במיוחד אצל אלו הזקוקים באופן תמידי להגדרה משלילה של אויבם המחודש והמתחדש. טיעונים נוספים מאמתחתי האינטלקטואלית עלולים להיות משעממים משהו, היות והמדובר בשורה ארוכה של טיעוני נגד ברמות ארגומנטאציה שונות, אשר נכתבו לא פעם על ידי אנשי מקצוע האוחזים בדיעה אחרת משלך. בנוסף לכך אגלה לך סוד קטן - אישית אני מוצא את מאמרך וטיעוניך הכלליים כטובים ומשכנעים, ועם מספר רעיונות כלליים באשר לשמיטת חובות ומחשבות נוספות לגבי תפקוד גופים בינלאומיים אלו אני בהחלט נוטה להסכים. שלך אלכס |
|
||||
|
||||
אני מכיר גם מכיר את המושג Zeitgeist אליו התייחסת בכותרת, אך עדיין חושב כי במקרה זה התוכן חשוב פי כמה מהרוח. הבנתי שהביקורת שלך כלפיי הייתה במישור הסמנטי של סימון "האויב" במונחים כוללניים ושוללים. מה אומר ומה אדבר? גם אני אינני שמח עם ההגדרה הדיכוטומית הזו, אך היא נפוצה בחוגים מסוימים העוסקים בעניין, היא מדויקת ברמה כזו שהשימוש בה אינו בגדר דמגוגיה טהורה, והיא ברורה מספיק במובן שהיא מתמצתת אוסף של רעיונות, ערכים ומצבים קיומיים במילה בודדת. דייני. אינני כלכלן במקצועי, ואני בטוח כי ישנן דעות סותרות ונתונים סותרים לעמדה שהצגתי כאן. כמו כן, אינני בטוח שאוכל להתמודד בכבוד עם טיעונים משדה הכלכלה הטהורה, למרות שבשמחה אקרא אותם ואכלול אותם במסכת שיקוליי בנוגע לעניין. כפי שניתן לראות מהמאמר, הוא בנוי על מידע פשוט בהצגה נגישה, ומסתמך מאוד על השכל הישר והחוש המוסרי הבסיסי של האייל הממוצע, שאני מניח שגם הוא איננו כלכלן במקצועו. בכל אופן, שמחתי לשמוע כי דעתך קרובה לדעתי בנושא זה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |