|
||||
|
||||
. הבה נחזור לנושא הדיון – מדינת רווחה. הבה ניקח את הנכים השובתים, כדוגמה (נושא מאד אקטואלי). "כולם" מפגינים כביכול/לכאורה סולידריות איתם!!? "המדינה, בסוף, תחלק להם כסף !!" – אין ספק. אולי מישהו יכול לומר לי: על חשבון מי? האם הורה אשר עמל/ה – בוא נגיד קשה – על מנת לממן את לימודי בנו/בתו באוניברסיטה. האם על ההורה הזה להפריש מכספו על מנת למלא אחר תביעות הנכים, מחד? האם על המדינה ל*העניק* הטבות מס ו/או מענקים לתעשיין מצליח כמו סטף ורטהיימר – כדי שהוא "יוכל" להקים מפעל נוסף שיתכן יביא למדינה כמה-וכמה מקומות עבודה נוספים, מאידך? ואני שוב שואל: האם בעלי היכולת ליצור ו/או לייצר מחוייבים לשרת, בזמן שהנזקקים רשאים לתבוע? |
|
||||
|
||||
כבר התיחסתי לנושא בהודעה הקודמת שלך תגובה 50990 , ואני עדיין מחכה לתשובות... |
|
||||
|
||||
האם את/ה ענית על שאלתי: האם בעלי היכולת ליצור ו/או לייצר מחוייבים לשרת, בזמן שהנזקקים רשאים לתבוע?? |
|
||||
|
||||
1. אתה ולא את. 2. לדעתי, כן. זאת מהותה של חברה אנושית. יש לזה לפחות שלוש יתרונות (מלבד הנקודות המוסריות, שעליהם לא נגיע להסכמה), יתרון הביטוח (ז"א יכול להיות שמחר אתה תהיה נכה, ואז באיזה זכות תבקש עזרה, או שלדעתך במקרה כזה צריך לשלוח אותך למות ברחוב), יתרון מימוש הפוטנציאל של הפרטים (ז"א בן העניים שילמד, על חשבון העשירים, יכול להמציא בבגרותו המצאה שתשפר את אמצעי היצור ותגדיל את הונה של החברה כולל כל הפרטים בה. הנכה שיקבל כסא גלגלים יוכל להגיע למקום עבודתו בזמן קצר יותר, ובכך להגדיל את התפוקה שלו, ושוב להגדיל את הונם של כל החברים בחברה. המפגר שישלח למוסד יוכל לפנות את זמנם של הוריו שיוכלו לעבוד יותר שעות, וכך, כן כן, להגדיל את הונם של הפרטים בחברה [מובן שיחס המטפלים למטופלים במוסדות יותר קטן מאשר בבתים]), ויתרון שמירת הסדר (הפרטים החלשים לא ינסו להפר את הסדר ותוך כדי כך לפגוע ברוכושם והונם של החזקים). "בעל יכולת ליצור ו/או לייצר" שלא רוצה להיות מחוייב לשרת, יכול לפרוש מהחברה. 3. עכשיו תורך. |
|
||||
|
||||
שים לב, אני כתבתי "מתוך רצון לתרום להבנת מדינתנו והמבנה שלה" – לא דיברתי על פתרונות. אם כל-כך טוב היום, אז כנראה שאין צורך לחפש פתרונות חלופיים. ראה http://www.haayal.co.il/reply.php3?id=814&rep=51... |
|
||||
|
||||
"Tell people something they know already and they will thank you for it. Tell them something new and they will hate you for it."
|
|
||||
|
||||
A New Mobilization
The atomisation of society means that we must invent novel forms of political organisation . . . http://www.monbiot.com/dsp_article.cfm?article_id=47... |
|
||||
|
||||
אני מפסיק את הדיון באופן חד צדדי. כאשר תחליט להתיחס למה שכתבתי, באופן רציני, אולי אגיב. הרעיון היישן ביותר הוא רעיון החלפת הישן בחדש, אדם בוגר צריך לדעת לשקול רעיונות, בהתאם למהות שלהן, ולא בהתאם לתאריך שלהן. |
|
||||
|
||||
רצית להבטיח לאזרחיה של מדינה חפשית ''חופש ממצוקה'' הפכת אותם לנתונים במשטר רודנות, שזולת אותו ''חופש ממצוקה'' אבדה להם החירות. |
|
||||
|
||||
בבקשה (פעם אחרונה באמת) תתיחס למה שכתבתי, ולא למה שאתה רוצה שאכתוב או מאמין שהייתי צריך/אמור לכתוב. |
|
||||
|
||||
"Those who desire to give up Freedom in order to gain Security,
will not have, nor do they deserve, either one." ~ Benjamin Franklin |
|
||||
|
||||
"אלא שברצונם להפסיק לחשוב לבד, יכולים תמיד להתחבא מאחורי ציטוטים של אנשים גדולים." (סמילי, דצמבר 2002) |
|
||||
|
||||
לפחות תשתמש בשם האמיתי שלך כשאתה מחבר אמרות שפר. |
|
||||
|
||||
או במילים אחרות, ''אלא שברצונם לשמור על זכויות יוצרים, מומלץ שיזדהו בשמם האמיתי'' |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
''אלא שברצונם לשמור על אלמוניות ברשת מפרסמים הודעות מכלילות על רצונות של ציבורים שלמים'' (יעקב פופק) |
|
||||
|
||||
האם העובדה שנעדרת מכאן מאז ה9.1.02 ועד אתמול קשורה בכך שמיכאל נעדר מכאן מאז ה7.1.02 ועד שלשום? |
|
||||
|
||||
יתכן, תצטרך לשאול את מיכאל משום שאני נמנע מחשיפת פרטים על זהותי האמיתית. על זו הוירטואלית לעומת זאת, אני חושף בלי הפסקה למגינת ליבם של רבים. היעדרותי הממושכת נבעה מסדרה של בדיקות רפואיות שעברתי לבירור סיבתו של המצב שלי (זקפה תמידית למי שהעז לשכוח). המומחים מקליניקה און, שקיוו למצוא בגופי תרופה לאנשים שסובלים מהבעיה ההפוכה, ביצעו בגופי כל בדיקה אפשרית אך הם לא מצאו שום אנורמליות מלבד הכיעור הפנומנאלי והזקפה התמידית כמובן. |
|
||||
|
||||
אתה בטוח שתגיד את המשפט הזה בסוף השנה? |
|
||||
|
||||
מה יקרה בסוף השנה? |
|
||||
|
||||
את המשפט למעלה העתקתי ישירות מהביוגרפיה הרשמית שלי, כנראה שהביוגרף שלי שכח לכתוב את השנה בה אמרתי את המשפט (וכן, הוא כבר פוטר מזמן), מה שהיה כתוב שם זה 12/02, לתומי חשבתי שהכוונה לדצמבר 2002, לאחר שהבהרתם לי שהתאריך מפוקפק, נאלצתי לבדוק במקור, המשפט נכתב בפרק שמפרט את 1989 ולכן, כנראה, שהתאריך הנכון הוא ה12 לפברואר 89. פרקים מסיכומה של 2002 עוד מוקדם לחשוף... |
|
||||
|
||||
1)לא לעולם חוסן 2)ותעשין מצליח כמו ורטהימר כמו רוב האליטה הכלכלית הישראלית את ההון הראשוני שלו הוא קיבל במגש של כסף מן המדינה |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |