|
||||
|
||||
וגם שכולם יודעים מי זה ביאליק או מה זה פרסומות. מי שלא יודע מה המילה אומרת מוזמן לגגל. מי שלא מכיר את החוויה מוזמן לדמיין, לנסות בעצמו או להטיל בה ספק. והתיאוריה הכללית שהוא מציע לא מחייבת דווקא היכרות עם החוויה של הויפסנה. |
|
||||
|
||||
לא מחייבת הכרות עם החוויה? אולי לא הבנתי את המאמר, אבל הוא מדבר שם *המון* על החוויה של הויפסנה. אני אישית הייתי שמח אם הוא גם היה מכניס לשם תאור פרטים. כמה זמן, מה בדיוק. הבנתי שהוא שתה שם קצת תה והסתכל על חרקים. זה לא היה מספיק בשבילי כדי להזדהות או לקבל תמונה של החוויה וזה חסר. אני יכול לגגל ולמצוא תמונה של המונה-ליסה אבל אני מצפה שבמאמר שמנתח את היצירה ( או את החוויה שהיא יוצרת) גם תהיה איזו הקדמה המתארת את היצירה.יש לזה חשיבות גם מכיוון שאז אפשר לראות אילו פרטים נראים למחבר כעיקריים לחוויה או לתאוריה (שלא כמוך לא הרגשתי שמדובר בתאוריה סדורה, אלא באמת יותר תאור חוויתי). |
|
||||
|
||||
כמו שכתבתי, אני קראתי את המאמר אחרת. נדמה לי שאפשר לבקש ממחבר המאמר להרחיב לגבי הפרטים שמעניינים אותך בחוויה. אני לא הרגשתי בחסרונם (אולי זה קשור לעובדה שאין הרבה סיכוי שאני אלך מרצוני החופשי לסדנא כזאת). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |