|
||||
|
||||
ודאי שאם קוראים לישו פלסטיני אז אפשר לקרוא כך לכל היהודים שחיו כאן באותה תקופה. אז? |
|
||||
|
||||
אם הספר טורח וקורה לישו ''פלסטיני'' ולא יהודי, ואילו ליהודים הוא קורא יהודים ולא פלסטינים אז יש פה אמירה שישו והיהודים היו שייכים לשתי קבוצות אתניות שונות. וזה הסילוף שאליו כיוונתי. זה מעבר לסילוף הברור שבשימוש במונח שישו ככל הנראה לא הכיר כדי לתאר את זהותו הלאומית. |
|
||||
|
||||
כן, טוב, סילוף ודאי שיש כאן, בדיה? לא בדיוק. והסיפא שלך אומר בסך הכל שאנכרוניזם הוא סילוף. גם בזה יש משהו. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |