|
||||
|
||||
עלי לציין שההופעה הזו היתה שונה מאוד מזו החיפאית עליה כתבתי במאמר. בחיפה הם היו שלושה, ונטו יותר לקטעים אינסטרומטליים (או עם מעט שירה) ארוכים, מלודיים ומעודנים. כאן היה הרכב מלא יותר: הצטרפו אקורדיון, כינור ותופים, והקונטרבס הוחלף לטובת גיטרה-בס אקוסטית. המוזיקה היתה הרבה יותר קצבית, מרקידה, "להיטית" במיסה מסויימת, ועם יותר שירה. אני חושב שהייתי מעדיף את המוזיקה מחיפה על דיסק, ואת המוזיקה מיפו (אתמול) בהופעה. אם כי שתיהן מלהיבות בכל פורמט. מבחינתי גנב את ההצגה, במידה מסויימת, הכנר סניה קרויטור. הוא מנגן גם ב"השמחות" דיון 680 ושם התפקיד שלו עושה רושם פונקציונלי ופשוט - לנגן את פראזות הכינור שצריך לנגן. אתמול הוא התגלה כוירטואוז, מאלתר נפלא, ובעל חוש לדרמה והומור על הבמה. מילה קטנה של תסכול: אני מאוד סקרן להכיר יותר טוב את המילים שכותב בן-כנר. בהופעה יכולתי להבין רק חלק קטן מהן, וניכר היה פוטנציאל. השירה שלו (עדיין?) מופנמת וצנועה קצת, על רקע השפע הצלילי מסביב, וקצת קשה להבין. נו, מילא. אני מניח שלחלק שירונים לפני ההופעה שייך לז'אנר אחר. נחכה לדיסק המיוחל. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |