|
הייתי רוצה לעמת את כותב המאמר עם הגישה הזאת: עד עכשיו פגשתי באופן אישי את מערכת החינוך עד כיתה ה', ובינתיים אני לא רואה את כל המורים הגרועים והאיומים שמדברים עליהם כאן. כל המורות פועלות מתוך רצון ומוטיבציה. אולי אין להן את הכישורים האינטלקטואליים של פרופ' לפילוסופיה, אבל יש להן את הכישורים ללמד ילדי בי"ס יסודי. אולי פשוט יש לנו מזל.
אני מבינה שבתיכון המצב נהייה קשה, ונראה לי שהגישה המערכתית בקישור שהבאתי מתייחסת לסיבות הגורמות לקושי, הרבה יותר מהעלאת המשכורת למורים. כמובן, מימוש התוכנית מחייב חקיקה רצינית, מפני שיש צורך להפוך פסיקות בימ"ש שכבר ניתנו בעבר.
|
|