|
||||
|
||||
האסוציאציה שלי מהידיעה היא לחשוב על קשר אפשרי בין החקירה המדעית לתורת הלמידה החישובית. האם אפשר לנסח את החקירה המדעית כפתרון של בעיות בתורת הלמידה החישובית ולהסיק מכך על "מידת הקושי" בתגלית מדעית? האם אפשר לתאר מצב בו היקום אמנם נשלט על ידי חוקי טבע אך אלה אינם ניתנים ללמידה יעילה? ברור לי שהשאלות הללו לא מוגדרות היטב (למשל, אם אנחנו מאמינים שחוקי הטבע סופיים, אפשר פשוט לנסות את כל האפשרויות) אבל אולי אפשר לנסח גרסה משמעותית שלהן. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |