|
||||
|
||||
אם תצטרך ללמד 100 תלמידים, לא תרצה יותר כסף? |
|
||||
|
||||
אתה אשכרה רוצה ללמוד יחד עם עוד 100 תלמידים בכיתה? __________ אגב, תמונות מהגמנסיה הרצליה בטרם קום המדינה מראות 20 תלמידים בכיתה. גג. שים לב שמורה היום מלמד הרבה יותר תלמידים, אבל מקבל הרבה פחות. |
|
||||
|
||||
מורה מקבל היום הרבה פחות מאשר לפני קום המדינה? לפי איזה נתונים? |
|
||||
|
||||
אני לא רוצה ללמוד עם עוד מאה תלמידים. מנסיוני מקורסי מבוא באוניברסיטה זה לא כיף. זו היתה תגובה להצעה של לירן להעלאת הביקוש. אם יהיו פחות מורים הם כנראה יצטרכו ללמד יותר תלמידים. |
|
||||
|
||||
ועכשיו, הוא לא רוצה יותר כסף? מה עזר לו? |
|
||||
|
||||
לא. לא אלמד 100 תלמידים. בתוך השאלה שלך מצויה כל אי ההבנה מהי מהות העיסוק שנקרא הוראה- בכוונה אינני משתמש במילה חינוך, למרות שהייתי צריך.אתה מתייחס לזה כמו שיהודה ברקן הגדיר באחת התכניות שלו שאפשר להביא כל אשה שתתפשט- השאלה היא של המחיר. כל אחת/ד מסוגל פיסית להתפשט. לא כל אחד מסוגל ללמד 5 תלמידים לא כל שכן 40 וודאי שלא 100 . אינני מדבר על הרצאה/ הופעה אחת. |
|
||||
|
||||
מנסיונך כמורה, מהו גודל כיתה אופטימלי? |
|
||||
|
||||
בד"כ 25 תלמידים. יש שעורים שעדיף פחות- אם בונים את השעור כסדנא. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |