|
||||
|
||||
אם הבנתי נכון, החוק יפרט רק את הדברים האסורים, כאשר יוזמיו מנסים לשכנע אותנו שמניסוחו אפשר יהיה להבין שמה שלא נאסר בו במפורש הריהו בחזקת מותר (זה, כמובן, המצב הרגיל בחוקים). הבעיה היא שמה שלא מוזכר בחוק הזה מוזכר בחוקים אחרים, ולא שמעתי שמישהו מתכוון לבטל אותם. יוצא שנישאר עם החוק האוסר על עבודת יהודים בשבת, ואליו יתווסף החוק החדש שאוסר על מסחר באופן גורף. במלים פשוטות: עוד חקיקה דתית, הפעם במסווה של פשרה ובתמיכת חברי כנסת חילוניים. על זה נוהג יורם ארבל לומר: הללויה! |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |