|
||||
|
||||
אין לי מושג מהו גילך אבל אני חייב לציין את חוצפתך. מי שמך לומר לי כי אמונתי פגומה? הדיבר הראשון משמעו שעלינו לפעול כאילו הייתה יציאת מצרים גם אם היה מתברר שלא הייתה (וכמה פעמים עוד אצטרך לומא שלדעתי הייתה, אם כי זה לא רלוונטי?) ועיין במדרשים שעוסקים בשתי שאלות מקבילות - מדוע פתח את התורה בבראשית ומדוע לא פתח את עשרת הדיברות בבריאת העולם. מהשוואה בין המדרשים אני חושב שתוכל להבין טוב יותר את דברי. ואדוני הנכבד, שטחי אני לא. חשב מדי פעם על קיומם של דברים נוספים שמונעים אדם מלהתדיין,- עייפות פיזית ונפשית, סיבות טכניות ועוד ועוד. נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מרמה אני לא טוען שאין הוכחות מצידי לאמיתות התורה אבל אני שואב אותם ממקורות שנקראים -ספרי מחשבה. אם אתה מעונין בכמה דוגמאות פנה אלי באימייל. |
|
||||
|
||||
אתה צודק, אני חוצפן....אתה מוכן לעזור לי בזה?? אתה חושב שחוצפנים מוכנים להקשיב שאומרים להם אתה חוצפן??? ידע בחינוך הוא מצרך יקר, ולי הוא חסר, אבל לקיים את מצוות הוכח, אפשר לקיים לשני הצדדים בצורה טובה. לא כן?? אז אם לדעתך לא נהגתי בך כבוד אני מתנצל, ואיני רוצה לנהל את הדיון בהגדרות המצווה מעל גבי "אייל הקורא" זו לא הכתובת לברר, אולי דרך אי-מייל איני בא אליך בטענות... אבל אני כבר מאחורי כל המדרשים ומאחורי שעות של נסיון להגדיר את קיום מצוות האמונה,לא לבדי ודווקא לפי גדולי החכמים היום. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |