|
||||
|
||||
בעקבות המאמר הייתי מבקשת להאיר עיני הקוראים לתופעה דומה בנושא האוצרות. כידוע אוצר/ת תערוכות הינו תפקיד המחייב ידע ייחודי אשר ספק אם קיים אצל ציירים ו/או פסלים ויהיו מוכשרים ככל שיהיו. לאחרונה צצים כפטריות אחר הגשם מאות אוצרים במרכאות, אשר לא רק מציעים את כישוריהם הבלתי מספקים לקהל האומנים אלא יש ביניהם אף כאלו שקיבלו ברכתם של מוסדות מכובדים (שכרם המועט ?) וכך נקלע האומן להחלטות בלתי מקצועיות של אוצר הכופה עליו את חוסר כישוריו ופוגם בתצוגת העבודה ורישומה על הקהל |
|
||||
|
||||
אינני מצויה במיוחד בתחום האמנות, אבל קיבלתי רושם שכל דיכפין, פחות או יותר, יכול להיות אוצר בשנים האחרונות, ולא רק אמנים אלא אף סופרים, משוררים סוציולוגים ומי לא. משום כך לא נראה לי כה ''ידוע'' שתפקיד זה מחייב ידע ייחודי. אשמח אם תפרטי מהו. |
|
||||
|
||||
דיון 2148 |
|
||||
|
||||
הקשר לא ברור לי. |
|
||||
|
||||
' מה הנדרש מאוצר/ת שאין בנמצא לאדם מהשורה? איך אוצר/ת מושפעים מהסביבה? כיצד פוליטיקה אומנותית קובעת את תוצאת התצוגה? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |