![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לגילוי הנאות אין שום חשיבות עבורה, כי היא ממילא מאמינה גם לפרסומות שנראות כמו פרסומות. למעשה תוארו כאן שתי צופות: אחת מזהה תוכן פרסומי "סמוי" גם ללא אזהרות-גילוי-נאות; שניה מייחסת אמינות לכל התוכן הפרסומי, כולל הגלוי והמוצהר. למיטב הבנתי, עבור שתי הצופות אין תועלת באזהרת-הגילוי-הנאות. לצופה הראשונה היא מיותרת, לצופה השניה היא ממילא לא תועיל. |
![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |