|
||||
|
||||
ל רשקב .תונבל רשאמ סורהל לק רתוי הברה .תיטמתמ תלוכיב עגפת דדוב דיטפפ הנשתש ןגב היצטומש רתוי ריבס .ךכ םידבוע םניא םירבדה תובכרומ תוכרעמב ךא ,תיטמתמ תלוכי רפשל לוכי דדוב דיטפפש ךכב קדוצ התא תיטרואת-DNA דוביאל ךלוה רבכ הז הרוחא דחא רודמ לחה"ש ךתרעה תא יתנבה אל .תודהיה ומכ קוידב ,אבה רודל רבוע תונבה ךרדו ,הידלי לכל םאהמ רבוע אוה ,ילאירדנוכוטימה". |
|
||||
|
||||
סליחה על ההיפוך... תאורטית אתה צודק בכך שפפטיד בודד יכול לשפר יכולת מתמטית, אך במערכות מורכבות הדברים אינם עובדים כך. סביר יותר שמוטציה בגן שתשנה פפטיד בודד תפגע ביכולת מתמטית. הרבה יותר קל להרוס מאשר לבנות. בקשר ל-DNA המיטוכונדריאלי, הוא עובר מהאם לכל ילדיה, ודרך הבנות עובר לדור הבא, בדיוק כמו היהדות. לא הבנתי את הערתך ש"החל מדור אחד אחורה זה כבר הולך לאיבוד". |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |