|
||||
|
||||
בעצם כשאני חושבת על זה, אולי זה לא מדויק. תאר לעצמך שדווקא בתנ"ך, נניח, יהיו בכל מקום מורים מצוינים כל כך שהם יגרמו לכל תלמידיהם להתאהב כליל בתחום ולרצות ללמוד אותו. ומה יעשו אחר כך עם כל כך הרבה סטודנטים לתנ"ך ובלי שום סטודנט לרפואה, משפטים או פיזיקה? אה? |
|
||||
|
||||
אינני בעד הכצות הגדולה של לימודי תנ"ך שלומדים בישראל. אבל, לדעתי כל מורה טוב ששעוריו מעניינים מקדם את התלמידים באופן כללי ולא רק במיקצוע שלו. מצב האנגלית פחות קריטי משנדמה; ראשית, כולם חשופים לאנגלית דרך הטלויזיה והאינטרנט. שנית, הקביעה שמורה טוב לאנגלית הוא זה שסיים תואר ראשון ויש לו תעודת הוראה - היא שיטחית בלשון המעטה. אם מביאים אדם ששפת האם שלו אנגלית והוא בעל כריזמה לפעול מול קבוצה, הוא יוכל ללמד אנגלית בהדרכה ותמיכה מתאימה של צוות המורים לאנגלית. יש כל כך הרבה מורים לא טובים ומשעממים בעלי תעודת הוראה ותואר שני, שהייתי פותח קצת את הראש לגבי בחירת המורים המתאימים. אני מכיר מורים שלא סיימו את התואר הראשון ותעודת ההוראה לא בגלל שזה מעבר לרמתם אלא בגלל שהמטלות השונות שיעממו אותם עד מוות, והם מורים מעולים. |
|
||||
|
||||
מסכימה בהחלט. בתגובתי הקודמת פשוט שכחתי את אייקון האירוניה. |
|
||||
|
||||
רפואה ומשפטים לא לומדים ביסודי וגם לא בתיכון1. אפשר לאהוב תנ"ך גם בלי ללכת אח"כ וללמוד מקצוע שכל מה שאתה יכול לעשות איתו הוא להיות מורה לתנ"ך. 1 יש תיכונים עם מגמת משפטים. כמה כאלה יש? |
|
||||
|
||||
תגובה 488860 שורה שנייה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |