|
||||
|
||||
בעבר ניסיתי להרים יוזמה כלכלית ולשווק טחינה לרשת מזון מהיר אירופית. הרעיון היה לספק את הטחינה בשקיות קטנות במקום קטשופ או מיונז כך שהסועדים יוכלו לטבול בה את הטוגנים. המחשבה הייתה שבכך יוכלו להגדיל את שוק היעד של אותה רשת מזון גם לציבור הערבי. הערך הקלורי הגבוה של הטחינה גרם לדחיית היוזמה ומנע ממני וממשפחת שטראוס רווח כלכלי גדול. על כך הצער. |
|
||||
|
||||
כששמעתי על פתיחת רשת מקדונלד במוסקווה, על תורי הענק והרווחים הנאים, חשבתי על יזמות של שווק חומוס במוס א-לה-רוס בסן פטרסבורג. יש משקיע? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |