|
||||
|
||||
לא הבנתי את סעיף 3. |
|
||||
|
||||
בארץ, כשהבוס רוצה שעובד יעשה משהו, הוא מתחיל לזבל במוח על הלקוח היפאני שמחכה שהמשהו יעשה, כאן, כשהבוס רוצה שהעובד יעשה משהו, הוא אומר לעובד שהמשהו הזה ישפיע על חוות הדעת השנתית שלו. ולהפך, בארץ, כשעובד מחליט עם לעשות משהו או לא, הוא בודק מה יקרה למוצר/חברה עם המשהו הזה לא יעשה, כאן, כשעובד מחליט עם לעשות משהו או לא, הוא בודק מה יקרה לקרייירה שלה/המשכורת שלו עם המשהו לא יעשה. שני דברים ששכחתי להזכיר: 6. כאן אין החזרת נסיעות ובטח שלא רכב חברה. המקסימום הוא הלוואה לכרטיס נסיעה עונתי בתחבורה ציבורית או ליסינג של אופניים. 7. כאן אין אוכל על חשבון החברה/ בהשתתפות החברה. פשוט אין תלושים. |
|
||||
|
||||
אולי הוא מתכוון שבתרבות העבודה האנגלית אין טעם לבקש עזרה ממי שלא תלוי בך לקידומו האישי. (או בתרגום לישראלית: סוציומאטים) |
|
||||
|
||||
טל - האם יש אפשרות להוסיף אזהרה לאישור התגובה במקרה שנוספו תגובות חדשות לפתיל? (אולי על פי הפרמטר LastView ?) |
|
||||
|
||||
טל ביקש בעבר ששאלות או בקשות טכניות יופנו אליו בדואל, אחרת סביר שהוא יפספסן. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |