|
שמע, צביקה, אני יודע בדיוק מדוע אותה ילדה חיבקה אותי – צעקתי חזק יותר מכל הפלוגה ביחד בצעידות שערכו לנו בגדנ"ע של מגמת ערבית[*], ולכן למשך כשבוע וחצי הייתי ה"אליל שלה", כפי שהיא עצמה הגדירה. (לא אמרתי "שרוטה"?) העניין הוא, שאם כל בן אחר שהוא היה במקומי, היא לא היתה מעזה לחבק אותו. אני הוא ה"חמוד־מוזר־מוזח־קופיפי" של השכבה. אין זה מעמעד גרוע כלל וכלל, רק חורה לי שאני מקבל כל כך הרבה תשומת שלא בצדק. אני בסך הכול מוזר, יש לי בעיות. יש אנשים הרבה יותר מוצלחים ממני בבית הספר שלא מכירה אותם עשירית מהאנשים המכירים אותי (וקוראים בשמי כל פעם שאני עובר לידם. וחלקם אף מבקשים ממני לעשות חיקוי של ספרטני. שבע פעמים ביום. כמה פעמים אפשר לעשות את אותו חיקוי של לאונידס משליך פרסי לבאר? לא נמאס להם?).
_____ עד כדי כך שהמפקדים אמרו לי פעמיים: "אנדריי, אל תצעק הפעם. אנחנו רוצים לראות איך הפלוגה מסתדרת לבד". פלוגה של 50–60 איש.
|
|