|
||||
|
||||
אני התייחסתי לעקרון ההפעלה [המבצעית] מחוץ לתחום תנאי הסביבה שהוכח בשלב הפיתוח - זה לא מקובל. לעניין הטמפרטורה הנמוכה כבר הסבירו במאמר ובתגובות: החומר ממנו עשויים אטמי המנוע הרקטי משנה את תכונותיו בטמפרטורה נמוכה [נהיה "שביר" יותר] וכן מגיב "לאט" לשינויים גיאומטריים בסביבה אותה הוא אמור לאטום ולפיכך לא מילא את תפקיד האטימה על פי התכן ואיפשר דליפת גזים חמים [מאד] אל מחוץ למנוע הרקטי. סילון הגזים פרץ את מיכל הדלק הנוזלי [המשמש את מנועי המעבורת עצמה] וגרם ל"פיצוץ". |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |