|
||||
|
||||
איזה ניתוח מדהים של פרשת רמדיה. היו כל מיני התרסקויות של מטוסים ונערכו תחקירים עיתונאיים. הסתבר שתהליכי חיסכון בעלויות תרמו לפחות לתאונה אחת- נדמה לי של PAN AM. איך ההגיון בנוסח הסברי רמדיה שלך יכול להסביר את התאונה? שהמדינה הטילה על החברה כל מיני מגבלות, הרווחים ירדו ואז היו צריכים לחסוך בבטיחות? מזל שיש ממשלה אחרת היה צריך להמציא אותה כדי שיהיה את מי להאשים. |
|
||||
|
||||
איני יודע על איזו תאונה מדובר. ייתכן שההנהלה שגתה בחיסכון גדול מדי בחושבה שכך תגדיל רווחים. היא בוודאי למדה בדרך הקשה שתאונות אינן מביאות לרווחים. תביא את הפרשה ונראה. אולם סביר הרבה יותר שאותה חברה בדקה ומצאה שיש חוקים מחמירים ביותר של מינהל התעופה והיא נהגה בדיוק על פיהם וקיצצה בכל תוספת בטיחות שלא נדרש על ידי מינהל התעופה כי זה סתם בזבוז. הרי במינהל יושבים מקצוענים היודעים בדיוק מה טוב, והם חסרי פניות. אבל כפי שהסברתי בארוכה זה לא עובד כך. אני מציע שתביא מקרה ונדון בו או שתדון לגופו של עניין בפרשת רמדיה. הבה נתחיל בשאלה כיצד הפקידים המופלאים שלך לא הצליחו לגלות את התקלה? או שמא אתה מאלו הטוענים שמדובר על מזימת רשע מכוונת של רמדיה שהונתה את הפקידים כי הם היו זקוקים לדם של תינוקות לפסח? |
|
||||
|
||||
דוגמה לא כל כך טובה - תזכיר לנו מי זאת Pan Am. אם זאת היתה חברת תעופה משגשגת שהצליחה בגדול בגלל קיצוץ מסיבי בהוצאות ע"י חיסכון בעלוית התחזוקה, האבטחה והבטיחות אז זה היה טיעון טוב. בפועל החברה פשטה את הרגל לפני יותר מ-15 שנים. |
|
||||
|
||||
אז מה? לא חסרו בארה"ב חברות שהשיקול המיסחרי קדם להקפדה על בטיחות ובטחון. |
|
||||
|
||||
שלא לדבר על כל הפרסומות למכוניות "רק לנו יש אפס כוכבי בטיחות, אבל תראו את המחיר! להתרסק עליו!". |
|
||||
|
||||
לא טענתי אחרת. טענתי שהדוגמה שהבאת מחזקת את הטיעון של הצד השני ולכן פוגעת בצד שלך (שבסך הכל אני יותר נוטה אליו). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |