|
||||
|
||||
1) לא ניתן להכחיש שיש יותר עבריינות אצל גברים מאשר אצל נשים 2) אין קשר בין הדת למצב הגירושין. גם ההתדיינות בבתי המשפט לענייני משפחה רצופה בסחבת וחוסר הוגנות. אולי אף יותר גרוע מבתי הדין. 3) בוודאי שיש כאן בעיה רצינית. גם אישה אחת שבבעיה היא בבעיה רצינית מאוד. אבל הבעיה הזאת היא חלק ממכלול עצום של בעיות כאשר 25% מהזוגות הנשואים מגיעים לגירושין המותווים על ידי טלאים של חוקים שלא נבחרו על ידי בני הזוג ובעצם איש לא חשב עליהם ברצינות. הבעיות כוללות פסקי מזונות מטורפים, החלטות משמורת מעוותות, חוסר מוכנות של המשטרה להתערב בסכסוכים בתוך המשפחה (יש גם נשים שנרצחות אם לא ידעת וזה לא קשור לממסד הדתי), תלונות שווא המוגשות בסיטונאות, ועוד ועוד. 4) אבל ארגוני הנשים לא מעוניינות לפתור את הבעיות. הן משחקות משחק סכום אפס. הגברים הם שקרנים ורמאים וצריך להכות בהם. צריך לנפח מספרים על בעייה יחסית שולית לעומת המכלול כדי שכולם יחשבו שהיא היא בעיית הבעיות וירוצו כולם לתקן את ההלכה והחוק והעולם כדי לפתור אותה. מי שרוצה לקבל רייטינג צריך רק להציע פתרון חדש לבעיית מסורבות הגט וישר יזכה לכתבה אוהדת, למרות שכל הפתרונות הן אותו פיתרון בסיסי - נכריח את הסרבן לתת גט. הבעייה היא שלא ניתן להכריח איש לעשות שום דבר ללא (due process) ובהנתן העומס והסחבת והטקטיקות של עורכי הדין של שני הצדדים זה לוקח המון זמן. 5) נניח שיצליחו מתקני התיקונים וכל גבר שנפתח לו תיק גירושין יידרש לתת גט תוך חודשיים או יישלח לצינוק (פתרון כשר מבחינה הלכתית ללא צורך בכל פתרונות הקסם שרק יביאו למריבות אינסופיות). נניח שזה יגרום למספר סרבני הגט לרדת, למרות שאיני בטוח בזה, מה אז? האם הגירושין יהפכו לתהליך יותר ידידותי? האם לא נגלה שגברים פשוט מסרבים להתחתן או רוצחים יותר את נשותיהם כדי לא לשלם מזונות או שהגברים ימצאו לעצמם פתרון יצירתי אחר כדי להחזיר לעצמם את הכח? 6) מה בעצם מטרתך בכל הדיון ההזוי הזה? מה גרם לך לעשות דבר אשר גורם לי באופן סופי לעזוב את האתר? לגבי איזה משפט שלי את טוענת ששיקרתי? אני איני יודע עלייך דבר שכן את אלמונית, אבל אם את מייצגת את המין הנשי, אז חוסר הגינות ורשעות איננו נמצא רק בצד של הגברים. |
|
||||
|
||||
יעקב? האם תגובה זו, תגובה 449137, היא של יעקב? לא הבנתי, האם נרמז בתגובתך זו כי אזכור ביה"ס בעפרה גורם לך עגמת נפש כלשהי? עלי להזכיר כי לא רק שנהגת לבטא כאן פעמים רבות את דעותיך בנושאי חינוך ובנושאי מדינה-חינוך (גם ממש לאחרונה) - אלא שגם על ביה"ס כבר שוחחנו פעם, בפתיל החל מתגובה 271839. שים לב במיוחד, באותו פתיל, לתגובה 271901. |
|
||||
|
||||
האם את סבורה שאיזכור ביה"ס הוא-הוא הדבר המעליב בתגובתך? התיאור "שקרן ומאחז עיניים" (גם אם זה עטוף ב"מאוד לא נוח לי לכנותך כך") ודאי מעליב יותר ממנו. |
|
||||
|
||||
דיברתי על ''עגמת נפש'', ולא השאלה מה מעליב או לא מעליב היא המעסיקה אותי כרגע אלא אפשרות של משהו לגמרי אחר. וטוב שלא הבנת - הדברים באמת מופנים ישירות אל האיש עצמו ולא אל אף אחד אחר. זאת למרות הפומביות שמצידי היא בלתי נמנעת, במקרה, והעיסוק בנושא באמת מסתיים עכשיו, עם סיום תגובה זו. |
|
||||
|
||||
... וקצת מאוחר מדי. |
|
||||
|
||||
אה וזה שאוריפז מזכיר שהצ'יפ הוא סטודנט אינטלקטואל ליברלי שרוצה לגור בקנדה זה בסדר מצדך? |
|
||||
|
||||
נשלחתי על ידי יעקב לענות בשמו. יעקב מעולם לא חשב שיש צורך להסתיר את זהותו ואין לו במה להתבייש בדבריו, בטח שלא בפתיל זה שנבדק שוב ושוב ונמצא חסר רבב מבחינתו. אולם יש הבדל עצום בין מצב בו אדם משאיר חותמות ברחבי הרשת אשר החוקר החרוץ והשקדן יכול לצרף אותם פרט לפרט כדי לבנות תמונה על בן אדם, לבין מצב בו מי שעשה את המחקר החרוץ הזה הולך ומפרסם את זה בריש גלי כדי שכל אלו שלא טרחו לעשות את המחקר יהיו מודעים לעניין. התנהגות זאת הבהירה ליעקב את הסכנות שבהופעה בשמו ברשת ולכן הוא עזב את האתר. אם הוא אי פעם ישוב זה יהיה ללא ציוני פרטים מזהים. הוא מוסר את תודתו לאלמונית אשר הסבה את תשומות לבו לסכנה שבהזדהות בשמו. |
|
||||
|
||||
נו באמת, אפשר לחשוב שבאת, אמרת "שלום שמי יעקב שץ" וישר ירדת לחיות בבונקר אטומי סודי. לא צריך להיות חוקר חרוץ ושקדן ולא לצרף פרט לפרט, זה הרבה יותר פשוט מזה, הלו כאן אינטרנט! לא ידעת? ואין "הבדל עצום" בין מצב שבנאדם משאיר כל מיני פרטים על עצמו ובין המצב שמישהו בא ומדבר על הפרטים האלה, להפך- זה הצעד הבא. דיברת כאן באייל על בית הספר, כולל המיקום שלו, ואחר כך אתה בא בהאשמות? מי שבא תחת שמו המלא ומתבלט (הרושם שלי שמתבלט בכוונה) ומשפריץ על סביבותיו כמויות של ימניות קיצונית ואת כל שאר האידיאולוגיות הקיצוניות שלו, שלא יעשה אחר כך פוזות של בתולה תמה שאין לה שמץ של מושג בשביל מה נכנסת כלה לחופתה. |
|
||||
|
||||
מצחיק ששוחיסט קשוח כמו יעקב מתלונן על שימוש חוקי במידע פתוח למטרות רווח |
|
||||
|
||||
מה זה קשור? |
|
||||
|
||||
אדם רשאי להחליט על מידת הסיכון שהוא מוכן לקחת, בלי שנשמות טובות יחליטו לעדכן אותה עבורו אגב הטחת האשמות באותו אדם. תיקון: אדם רשאי להחליט על מידת הסיכון שהוא מוכן לקחת, אלא אם כן הוא "משפריץ על סביבותיו כמויות של ימניות קיצונית". מכל מקום, תודה על הדגים. |
|
||||
|
||||
תגובה 449137 איננה של יעקב. הסגנון שונה מדי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |