|
||||
|
||||
אני חושב שהוא מאבד הרבה מאוד מהיכולות. אין לו לשכה מקושרת היטב, שגרירים, צוות מומחים, גישה לישיבות ממשלה ולמידע ( יש למשרד החוץ מין שירות ריגול כזה, כמו המוסד, לא?). הוא גם מנוטרל מהיכולת לקדם אנשים פוליטית ולא יכול להצביע בממשלה. מכיוון שהוא נתפס כ"מייצג" הוא יחטוף הרבה ביקורת אם יסטה מהקונסנזוס, וייתכן שיתקל בחוסר שיתוף פעולה. |
|
||||
|
||||
וכמה כבר קרה לו לסטות מהקונצנזוס? |
|
||||
|
||||
אוסלו |
|
||||
|
||||
טוב, בעניין אוסלו לא הייתה כל אפשרות להיות בקונצנזוס: היו אנשים בעדו והיו נגדו, אבל לא היה שום דבר באמצע. |
|
||||
|
||||
על לא דבר. שמחתי לעזור. |
|
||||
|
||||
ויש כבר תקדים - קצב חטף על הראש כאשר הציע לנאום בפרלמנט ברמאללה והביא ל''הודנה''. (הרבה לפני שהממשלה הסכימה להודנה הראשונה עם חמאס) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |