|
||||
|
||||
בחנתי את ההצעה. היא דבילית. הנימוק גם כן דבילי. הסבר: קנייה בכסף אינה מרכיב של חינוך ולכן ממילא אינה קובעת את טיבו. |
|
||||
|
||||
את/ה מוזמן/ת לקרוא כאן את תגובותיו הרבות של יעקב, ותיווכח/י שקניה בכסף היא המרכיב החשוב ביותר בחינוך והיא הגורם המרכזי הקובע את טיבו. (וגם כל תלמיד הלוקח שיעורים פרטיים לקראת הבגרות במתמטיקה - והם רבים מאוד מאוד - יגיד לך בדיוק את אותו הדבר: הטיב תלוי בכסף. תלמידים אמריקאים יאמרו לך גם שנושא "איך לעשות הרבה כסף" - נושא זה צריך להוות אלמנט מרכזי בתכנית הלימודים, אחרת היא ריקה מתוכן וכל כולה שטויות במיץ עגבניות והיתממות/צביעות/אידיאליזם חסר ריאליות מן הסוג שאת/ה עצמך מגלה בדבריך) |
|
||||
|
||||
אכן נכון. ידיד שלימד באוניברסיטת שיקגו סיפר לי שסטודנטים היו מתקשרים אליו לפני תחילת הקורס לשאול בכמה ישפרו הלימודים אצלו את רווחיהם בעתיד. |
|
||||
|
||||
זה שיעקב כתב משהו לא הופך את זה לנכון. אם יש לך או לו נימוקים, הבה נראה מהם. כנ''ל לגבי אמירות של תלמידים אמריקאים. לא הבנתי איך ''הטיב תלוי בכסף'' גורר ''מערכת חינוך שתקנה להם קשר ישיר עם מיליארדר שישמח לקנות אותם בכסף היא מערכת החינוך הטובה ביותר''. |
|
||||
|
||||
''זה שיעקב כתב משהו לא הופך את זה לנכון.'' - ויקם אייל אלמוני חדש על מצריים אשר לא ידע את יעקב. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |