|
||||
|
||||
מר אמיר הנכבד, דומני כי אין זו הפעם הראשונה בה מתמודד אנוכי עם שלל טענותיך האונטולוגיות, בהן הינך עורך השוואות מסויימות לצרכים טלאולוגיים שונים אשר מניעיהן אינו נהיר לי די צורכו. קוראי האייל הנכבדים מוזמנים בזאת לעלעל בוויכוח אשר התנהל בין כותב שורות אלו לבין מר אמיר בסוגיית יחודיותה ובלבדיותה של שואת היהודים - וויכוח בו נוכח מחבר תגובה זו פעם נוספת עד כמה בעייתי הינו נסיונם של אלה המנסים להכחיש את יחודיות ובלבדיות שואת יהודי אירופה. מר אמיר שייך בהחלט לפי עדותו הוא לקבוצת מכחישי יחודיות זו - קבוצה אשר לעניות דעתי אינה פחות טוקסיקולוגית מקבוצות מכחישי השואה השונות למיניהם. באשר לתגובתך הנוכחית לא נותר לי אלא להצמד להערות מסויימות בתגובתך ולקבוע על סמך העובדות המוכרות לי כי לצערי הינך בודה מליבך; מעולם לא היו לנאצים 'שופטים' מיוחדים, 'נביאי רייך' כלשהם ומעולם לא דובר על 'מיקדש', מעבר לתיכנוניו המגאלומניים של א. שפאר. אשמח לקבל מכבודו הערות ומראה מקומות אחרים בשפת המקור אשר יוכיחוני כי טועה אנוכי. בידידות א. מאן |
|
||||
|
||||
לא היו שופטים מיוחדים, היו שופטים רגילים. היטלר אף תכנן לצמצם את מעמדם בעזרת חוק ''זרים לקהיליה''. המקדש היה תכנון שהיה אמור לצאת לפועל כישתאפשר, כמו דברים רבים אחרים. אני לא רואה עצמי מכחיש שואה. אני מודע לעובדה שהתקיימה שואה, אני רואה בה את אחד הדברים הנוראים שעשתה האנושות, ואני מודע לעובדה שעניין היהודים היה דחוף בעיני הצמרת הנאצית. אבל אין זה אומר שסלאבים, צוענים, או כל קבותה אתנית אחרת שנטבחה היו מאושרים יותר, או שמותם היה פחות טראגי. ובטח שאין זה אומר, שהתנ''ך הוא ספר אנושי והומאני. להציג אותי כדייויד אירווינג מסויים, זו דרך מאד מעניינת כדי לענות לי על העובדה שגם התנ''ך מכיל אי אילו רעינות נאצים. |
|
||||
|
||||
הבלים. בפיסקה הקודמת לתגובתי נטען על ידך כי היו אמורים להיות 'נביאי רייך', ואף תוכניות למעין הקמת מיקדש גרמני וכ'. בבקשה להוכיח באופן המקובל בעולם האקדמיה, ורצוי בשפת המקור - גרמנית. בברכה א. מאן |
|
||||
|
||||
אין בידי את העותק בגרמנית. אם אתה מתעקש, אתה מוזמן לקרוא את הספר ''אילו נצח היטלר במלחמה'' של ראלף ג'ורדנו, שם מצויינים המקורות. |
|
||||
|
||||
הספר מצוי בידי בשפת המקור. אין כל איזכור מדעי רציני מעבר לרמזים כלליים המועלים ומובאים על ידי סופר בלטריסטי די בינוני - אותו מכיר אנוכי אותו באופן אישי, ולו מפאת היותו תושב העיר בה אנוכי גר. בברכה א. מאן |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |