|
||||
|
||||
כי רייטינג לפחות משקף את מידת העניין של אנשים בנושא (לא משנה כמה הוא זול או טיפשי). וכמות התגובות משקפת את המידה שבה הטקסט הצליח לפרוט על נימי הרגש - לרוב עד כמה הוא הצליח להרגיז. |
|
||||
|
||||
רוגז הוא גם עניין, ואולי יעיל יותר מהסכמה מבחינת המפרסמים. אני משער שיש הנאה מעוותת בלעצבן אנשים (משער? מנסיון!), תחושת קיום מעוררת. קל להתמכר לה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |