|
||||
|
||||
הציטוט המלא זה "זה חוק שמפלה בין אזרחים ומקנה עדיפות למתאזרחים על סמך קריטריון לא רלבנטי לגבי היות מישהו אזרח" קריטריונים של אתניות ודת זה בדיוק ההגדרה של אפליה, במיחוד שאת השייכות הדתית קובעת המדינה למועמד ולא המועמד לעצמו. בחירה לפי השכלה והכנסה הם יותר נייטרלים ומובנים כי הרי אתה לא רוצה לפתוח שערים לכל אביוני העולם, אפילו אם הלב שלך יוצא אליהם. כיצד נקבע השיוך האתני הוא הוא העניין ואתה לא יכול סתם לנפנף אותו כלא שייך. ההגדרה של גזענות קשורה בצורה הדוקה לשיוך אנשים לפי קריטריון אתני ודתי ולא לפי השכלה שזה קריטריון יותר נייטרלי. הרי אנחנו מסכימים שצכיך להיות איזה קריטריון להתאזרחות. לא יכול להיות שהמדינה תקבע קריטריון להתאזרחות בצורה שמפלה לטובה את אזרחיה הנכחים לפי מדד דתי בלבד! הקריטריון מפלה לטובה את האזרחים היהודיים כי הוא מחזק את כוחם על חשבונם של אזרחים אחרים שבמקרה הוריהם לא היו יהודיים. אם מדינה דמוקרטית יכולה לקבוע מי יוכל להתאזרח מדוע הערבים לא היו שותפים בקביעת חוק השבות? זה לא חכמה להגיד עכשיו שהם יכולים להתנגד לו (אפילו אם תתעלם מזה שהליברמנים ירצו לגרש אותם כאויבים ובוגדים) כי קביעה של חוק לא יכול להיות רק לטובת הרוב בלבד. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |