|
שים לב ללוגיקה שלך: "ולכן, מעצם היות משרות ההיי-טק (לפחות בחלקן) "טובין מיקומיים" ... הרי שבכל מקרה, עם חינוך או בלעדיו, רק חלק מצומצם מאד מאוכלוסיית המדינה יגיע לאותו הסקטור שכה מעניין אותנו בהקשר שצוין לעיל."
1. אתה מציין שמשרות היי-טק הן טובין מיקומיים "רק בחלקן", אבל מריץ את הטיעון הלאה, כאילו הן היו כאלה באופן מלא. 2. אתה מניח שלהשכלה מקיפה יש רק מטרה אחת (משרת היי-טק).
באשר לקושי שלך במציאת סיבות ההופכות את החינוך לערך חיובי בפני עצמו - מן ההקשר מובן שאתה מייחס כאן למלים "ערך חיובי" משמעות כלכלית, מעין "אילו טיעונים אוכל להוסיף במצגת ה-powerpoint שלי, כדי להסביר למנהלים את ההשקעה המופרזת בחינוך". נקודת המוצא הזו שוכחת שאנשים (לרבות אנשים לעתיד) הם לא תשומות יצור או ברגים במכונות להפקת חמאה ותותחים - להיפך. הם הדירקטוריון בכבודו ובעצמו.
|
|