|
||||
|
||||
בשנות השישים היה פחות חומר במתמטיקה והחומר הנלמד היה יותר קל, וגם אם אוכלוסיית התלמידים היתה מעורבת, זכור לי שהמורים, רובם כמעט ככולם, באו מאסכולות החינוך האירופאיות. עם השנים התקדמו שיטות ההוראה במקומות שונים בעולם תוך התחשבות בשינויים בחומר הנלמד - דבר שנבדק וידוע, אא''ט, ביחס לשיטות ההוראה בסינגפור (לא זכור לי אם מדובר בסינגפור, הונג קונג או מקום אחר. הדבר הופיע בעיתונות לפני זמן מה ועורר קצת רעש לרגע). בישראל, משום מה, נחו על זרי הדפנה ולא שינו דבר. העולם התקדם ואנחנו דורכים במקום. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |