|
||||
|
||||
כלשעצמם, הלחן והמילים (בין באזניים עבריות ובין באוזניים "ערלות") באמת לא פרובוקטיביים - הם כל כך חסרי נוכחות, שקשה לי גם להדביק להם את התואר "מיינסטרים". בכל אופן, למרות שכמובן הרף של האירוויזיון הוא נמוך בתחומים האלה, קשה לי להאמין שהם מילאו תפקיד משמעותי בזכייה (עוד ראייה נסיבתית, וכמובן מבוססת על חושיי האמנותיים הסובייקטיביים, לטענה שהביא אשר הכפתור). השמלה שלה היתה רבת נוכחות, ואולי באמת תרמה לזכייה; היא חורגת באופן כל כך בוטה מן "הטעם הטוב" שלא הייתי קורא לה מיינסטרים. באשר לזה שהטעם הרחב בישראל - אני בספק עד כמה ברוב אירופה, אבל לא משנה - מכיל באהבה תדמית שהיא כל כך בבירור לא מיינסטירימית - כבר הרבה דיו נשפך... (אם כי אולי לא מיותר להזכיר שהקבלה שלה בישראל התחזקה בזכות הזכייה.) |
|
||||
|
||||
הכוונה לשמלת הנוצות המזוויעה? למיטב זכרוני היא לא לבשה אותה בזמן ביצוע השיר עצמו, אלא רק אחרי הזכייה. |
|
||||
|
||||
לגבי סוגיית הטעם: דנה היא קאמפ, והקאמפ הוא מסורת אירופית. |
|
||||
|
||||
בוודאי, אבל קאמפ הוא בהכרח לא מיינסטרים, הלא כך? |
|
||||
|
||||
אממ, כן, אבל הרבה יותר מוכר ומושרש מאשר ז'אנרים אחרים בשוליים. |
|
||||
|
||||
קאמפ [ויקיפדיה] |
|
||||
|
||||
היי, רגע, ההגדרה שם ממש לא מדויקת - הסגנון הזה לא התפתח בשנות הששים בארה"ב, אלא הרבה לפני כן ובמקומות אחרים. הרבה יותר טוב לקרוא כאן: |
|
||||
|
||||
אלוהים אדירים! במשך עשרים ושמונה שנים נהניתי מקאמפ ולא ידעתי זאת! |
|
||||
|
||||
(: כדי שידעו ממה נהנית, דוגמא "אותנטית" מ1981: |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |