|
||||
|
||||
איך הרמב"ם מצפה שאוכל לשמשה אם אינו מותיר לי לחשוב על אחרת? גם לגבי השכרות יש לי סייג: מעניין אם הוא ניסה לקיים יחסים מתוך שכרות או אחרי פייסל? אני ממליץ לו בכל אופן. ובקשר ל"ולא יבוא עליה אחר שגמר בליבו לגרשה": דווקא לפני שנפרדים רוצים עוד פעם אחת ודי, כדי לגמור את זה יפה ובכדי להשאיר קצת טעם לפני הסוף. בפסקה הראשונה הרמב"ם מסתלבט עלינו. בסוף הפסקה הוא כותב שאדם צריך לזכור שמקיימים יחסים מיניים רק כדי לפרות ולרבות. אז למה הוא כותב אירוטיקה לפני שהוא אומר את זה? תמוה ביותר. |
|
||||
|
||||
הוא כותב זאת כדי להזכיר ש"לא לסור מדרך העולם ומנהגו" (אני מניחה שזה אומר "תעשו מה שבא לכם, אבל בלי סטיות, כן?"). |
|
||||
|
||||
תחליטי. מה שבא לנו, או בלי סטיות? |
|
||||
|
||||
מה שבא לכם לא ייחשב סטייה. |
|
||||
|
||||
כולל הכבשה? |
|
||||
|
||||
בתנאי שהיא בגירה ומסכימה. |
|
||||
|
||||
נו, ניסיתי להראות שמדובר בסתירה מובנית. |
|
||||
|
||||
לא; זה אומר - הכל מותר, לא הכל ראוי. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
פייסל הוא ג'ויינט. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |