|
||||
|
||||
לא טענתי שום דבר לגבי המניע לבגידה. דיברתי על (הניסיון ליישוב) הדיסוננס שבין כוונת האדם (לעולם לא אבגוד), לבין המעשה (אני לא באמת בוגד, אני רק ....). זה תקף גם לבוגד שבאמת התאהב, כיוון שיישוב הדיסוננס הזה אינו בהכרח ציני או מודע. |
|
||||
|
||||
משום מה קראתי את המילה ''הבוגד'' בתגובה הקודמת שלך באותה נימה שבה היא נכתבה על ידי מי שלפניך. עמך הסליחה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |