|
זה לא חוסר הביטחון שלך, אלא של המהנדסים. מטוס זו מערכת מאוד מורכבת, אי אפשר לדעת בכל רגע נתון את כל הפרמטרים עליה גם בזמן טיסת מבחן (עם הרבה מאוד חיישנים), קל וחומר כשהמכונה המורכבת הזו (עם הרבה פחות חיישנים) נכנסת להר פשוט למדי במהירות מגוכחת. אז אם משהו נדפק, וזה כנראה קשור לאלקטרוניקה, ואין הסבר הגיוני לבעיה אבל צריך להחזיר את האמון לציבור, אז הפלאפונים אשמים. אז מה אם היכולת של הפלאפון להשרות זרם במערכות של המטוס הוא אפסי, יצא לך לראות פעם פלאפון משבש משהו ממרחק של יותר משני מטר ? מטוסים סופגים פגיעות ברק באופן די שגרתי בלי סיכון מיוחד, טסים בתוך סופות, ליד תחנות שידור ובמשולש ברמודה. אז אם האחרון כבר לא באופנה, נאשים את הפלאפון. כסת"ח.
|
|