![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
סעיף ה טוען שישנו חוסר הגיון בחוק, משום שמעשים שפוגעים יותר (אך נחשבים בידי אחדים ללא מוסריים) אינם נחשבים עבירה; היות ומוסר הוא יחסי, לא נייחס לו חשיבות רבה ונשאל מה לגבי מעשים שפוגעים לא פחות (ועדיין נחשבים מוסריים) ? אותו הגיון שטוען לחוסר הגיון בחוקיות הבגידה, צריך לטעון גם לחוסר הגיון בחוקיות הנטישה. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
"ה. *לא* טענתי לרגע שבגידה הייתה צריכה להיות מסווגת כמעשה פלילי". איפה אתה רואה כאן טענה על "חוסר הגיון בחוקיות הבגידה"? |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
''הצבעתי רק על מה שנראה לי כחוסר הגיון מבחינת החוקים'' | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
נכון. ויש יותר מדרך אחת לשנות את העניין. | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |