|
||||
|
||||
מה, מוניות וכאלו? |
|
||||
|
||||
תחבורה ציבורית במחיר סביר לחיילים\סטודנטים. |
|
||||
|
||||
התכוונתי שצריך לספק תחבורה ציבורית במחיר שסביר גם לחיילים ולסטודנטים - לא *רק* להם (מוניות זה מחיר סביר אולי למי שמקבל משכורת נורמאלית, לשאר זה לא). |
|
||||
|
||||
למה דן לא מפעילה קווים גם בשתיים בלילה? אם זה בגלל שזה לא משתלם לה - אז מי יממן את התחבורה הציבורית לחיילים ולסטודנטים? מה לגבי החיילים שלא צריכים את התחבורה הציבורית הזאת כי הם לא יוצאים, להם לא מגיעה הטבה אחרת באותה העלות? |
|
||||
|
||||
א. זו לא הטבה. אחרת היה צריך לדרוש הטבה חלופית גם עבור חסרי חברים/אנשים שלא אוהבים לצאת ולשתות/מעדיפים להשאר בבית ולשחק משחקי חברה/לראות טלויזיה. וגם עבור בעלי רכבים, שלא משתמשים ב"הטבה" הזו. ב. אם זה היה תלוי בדן, מבחינת רווחים היה משתלם לה לתפעל אוטובוסים בין השעות 8-10 ובין השעות 17-19, באבן גבירול ובצירים ראשיים אחרים בלבד. לא היה משתלם לה קווים ארוכים שמגיעים לכל מיני מקומות בפריפריה. אם אתה מונופול אתה אמור לספק שירות ראוי, גם כשלא כל מקום ואתר מניב לך רווחים. ואני לא חושבת שתחבורה עד 02:00 מהמרכז לפריפריה (ניתן לוותר, אני מניחה, אחרי חצות על אוטובוסים מהפריפריה למרכז), כל חצי שעה, בצירים הראשיים (כך שניתן לותר על חלק מהאוטובוסים) זה לא משהו שירושש את דן. |
|
||||
|
||||
אם את מפעילה תחבורה עד 02:00 מהמרכז לפריפריה, אז לא צריך לוותר אחרי חצות על אוטובוסים מהפריפריה למרכז. אלא אם את מתכונת להקים בפריפריה חניון אוטובוסים. |
|
||||
|
||||
אז אל תוותר עליהם. אדרבא. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |