|
||||
|
||||
לצערי הרב הבחינה קובעת את אופן ההוראה. זה עצוב. כנס נא בבקשה לאתר של הממפרית ללימודי אזרחות - ועם כל הכבוד לה - תראה כיצד עורכים השתלמויות מורים על פי התוצאות של מבחני הבגרות והיא קוראת לזה בפה מלא: "תוצאות מכוונות הוראה". בעיניי זה עיוות. יש כאן סגידה ל"בחינות בגרות" וקיום נפרד כאוביקט שמכתיב את חיינו. מארקס היה רואה בכך דוגמה מצוינת לניכור של האדם בחברה התעשייתית המודרנית. גם בודריאה היה מתבונן על כל המעשה "החינוכי" והיה מתמוגג מרוב שמחה. כאן מתחיל האסון החינוכיח שלנו. ואני אומר שוב....זה לא עניין של כסף....מדובר בשאלות של חינוך ופדגגויה נטו. |
|
||||
|
||||
מהי/מיהי ה"ממפרית"? בלי לדעת מה אמרה הנ"ל, תוצאות הבחינות הן אכן מכוונות הוראה. אין כל סיבה שתלמידים שילמדו בשיטות שאתה מציע לא יידעו לענות גם על שאלות מהסוג הקיים, ויידעו זאת טוב יותר מאלה הלומדים בשיטות הקיימות. זאת בלי קשר לשאלה אלה שאלות הן ראויות יותר. מישהו דיבר על כסף? |
|
||||
|
||||
נדמה לי שמדובר במפמ"רית - מרכזת פדגוגית (מרכזית?). ומה העניין הזה עם החלפת אותיות? |
|
||||
|
||||
פעם כשלא ידעתי משהו, הייתי מתבייש לשאול. היום אני פשוט מגגל אותו. אבל האזכור היחיד בגוגל ל "בודריאה" מוביל לתגובה הזו שלך באייל... אז אני אאלץ לשאול בכל זאת....מי זה? |
|
||||
|
||||
הוא מתכוון לבודריאר (או לבורדייה, או לצירוף של שניהם) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |