בתשובה להאייל האלמוני, 09/10/06 12:41
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 414744
כן, אבל יש ערך לפקטור "אה, זה זה!". ולתחושה של היכרות מוקדמת. תפיסות אסתטיות מחלחלות לתודעה (הקולקטיבית והפרטית) אחרי מספר פעמים של חשיפה.
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 414746
מעניין.
ודאי שאת צודקת. כמובן. אבל אצלי, למשל, ההיפך נכון יותר. כלומר, אני יכולה לראות חפץ מסוים ולהתפעל מיופיו, בין השאר משום שהוא חדש לי לחלוטין; אבל אח"כ לראות פתאום כמה כאלה, ואז החידוש פג בבת אחת והיופי הוא כבר שכיח מדי. ואני יכולה לראות משהו שלא מוצא חן בעיניי כלל ועיקר, ובכל זאת - אחרי כמה פעמים שאני רואה דברים דומים - פתאום אני *מבינה* שיש בו משהו...
אני צריך מקלחת קרה 414757
אני צריך מקלחת קרה 414759
לפי "חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו להתקלח", אני נעתרת לבקשתך.
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 414776
מילא חפץ, אם את קונה חולצה שאת מתפעלת מיופיה ופתאום את רואה ברחוב עוד 50 כאלה.
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 414778
ודאי. אז אני מגלה שאין בה חפץ.
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 417502
חולצות מיוצרות בייצור המוני.
אם היא התפעלה מיופיה, סביר להניח שהיו עוד כאלה שהתפעלו, ואין להתפלא שיש ברחוב עוד 50 כאלה.
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 417553
ההסבר לתופעה ברור לי. רציתי לציין את התסכול שבייצור ההמוני הזה למרות שזה מוזיל את הבגדים.
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 417560
מי שזה נורא מפריע לו תמיד יכול לקנות בגדי מעצבים one of a kind. יש כאלה.
זה לא יתכן, זה לא אפשרי - יש הבדל משמעותי 417673
אני מכיר את השדה הזה. יש לי גיסה שעובדת בנימן מרכוס.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים