בתשובה לרק רכבת, 07/10/06 11:11
נושמים את המחדל 414443
ממשלה שבאמת רוצה יכולה לקדם פרויקט. אם צריך היא יכולה להכריז עליו כפרויקט לאומי ולהפקיע חלק מהסמכויות הרלבנטיות מהעיריה. בכל אופן, אין שום סיכוי שממשלה ישראלית תשקיע מאמץ עצום כזה בנושא שפרותיו ייראו, אם בכלל, רק לאחר עשר שנים פלוס.

בכל אופן, אם נחזור לנושא הזיהום החלקיקי, בזה דווקא העיריה יכולה לטפל בעלות נמוכה מאד. העיריה יכולה להטיל אגרת גודש בכניסות לעיר ובפרט למרכז העיר, והיא יכולה למנוע ממשאיות ואוטובוסים שאינם עומדים לפחות בתקן יורו-‏3 להיכנס למרכז העיר (בפרט בשעות העומס). היא יכולה להגדיר תקני חניה חדשים שיצמצמו את מספר מקומות החניה בבנינים חדשים. כל אלה עולים פרוטות (אגרת גודש אפילו מכניסה), אבל אינם בהכרח פופולריים.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים