|
||||
|
||||
זו אי-נוחות שיוצר כל מצעד. מי שמתנגד למצעדים בכלל - סבבה. מי שמתנגד למצעדים רועשים בכלל - גם סבבה. מי שמתנגד רק לוריאנט הרועש של מצעד הגאווה - שיסביר בבקשה במה הוא שונה ממצעדים רועשים אחרים, שלהם הוא איננו מתנגד. אני, דרך אגב, בקבוצה הראשונה. |
|
||||
|
||||
אבל אנחנו לא מדברים על מה שאני או אתה רוצים, אלא על החוק. החוק כיום לא מתיר לכל אחד לערוך מצעד איך ומתי שבא לו, ויש לכך סיבה מצויינת. לכן מה שאמרת קודם (''ירושלים... שבה התנהגות כזו מותרת על פי חוק) לא בהכרח נכון. |
|
||||
|
||||
אני מוכן להנפיק פטור מהדיון לאלו שמתנגדים למצעד הגאווה *וגם* לקרנבל. אלו שמוכנים שיערך קרנבל, ואלו שמוכנים לזנוח לרגע את התנגדויותיהם לקיום הקרנבל מטעמים לא-רלבנטיים, מתבקשים להסביר אם ואיך מצעד הגאווה שונה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |