|
||||
|
||||
התועלת העיקרית היא הידיעה שניתן לקיים מצעד-בלתי-מועיל לחלוטין מבלי להידקר/להיאסר/להעלות על המוקד/להכנע ללחץ של לובשי השמלות (כמה אירוני) משלוש הדתות המונותאיסטיות. |
|
||||
|
||||
זו התועלת? אז המצעד הקודם (זה עם הדקירה) נכשל כשלון חרוץ. |
|
||||
|
||||
לכן עורכים אותו שוב... |
|
||||
|
||||
קצת מזכיר לי את הצורה שבה אני משחק במשחקי אסטרטגיה במחשב (בפרט, Wesnoth המצויין שאולי כדאי לכתוב עליו מאמר): בסוף כל תור, לפני שהאויב תוקף, אני שומר. אם האויב הצליח להרוג לי יחידה בהתקפות שלו, אני מעלה שוב. ושוב. ושוב. ושוב. בסוף הקוביות משחקות לזכותי ואף אחד לא נהרג. מתישהו גיליתי שיותר יעיל להיזכר שמדובר במשחק אסטרטגיה, ובמקום לשמור בסוף התור אני שומר בתחילתו, ואם הורגים לי מישהו אני עוצר וחושב האם הייתי יכול לשחק את התור בצורה שונה. |
|
||||
|
||||
תגיד לי שלא שיחקת ככה אנגבנד. |
|
||||
|
||||
מתקיים באופן ריק - מעודי לא שיחקתי אנגבנד. (יש שם real death כמו ב-nethack?) |
|
||||
|
||||
אם ב-real death אתה מתכוון שאין אפשרות ("חוקית") להעלות שמירה אחרי שמתת, אז כן. |
|
||||
|
||||
אולי במקום להעלות את כל היחידות האלה ולחטוף פגיעות תתחילו לדבר? לא יותר טוב ככה? |
|
||||
|
||||
השיטה הראשונה לא עובדת במשחקי האסטרטגיה שיש בהם מערכת קרב מספיק מורכבת (לדוגמא, civ4). מעבר לכך, מדובר ב cheat פרימיטיבי. לטובת היעילות, כדאי לגגל את שם המשחק + המילה cheat ולהוריד איזשהו immortal mod . השיטה השניה תמיד עובדת. בעיני היא האסטרטגיה בהתגלמותה, בדיוק בגלל ה: "אני עוצר וחושב". |
|
||||
|
||||
לא שיחקתי ב-Civ 4, אבל ללא ספק אחד היתרונות של Wesnoth הוא שיטת הקרב הפשוטה שלו. (ואין לו צ'יטים - ככה זה כשמי שרוצה יכול פשוט לשנות את קוד המקור). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |