|
||||
|
||||
נדמה לי שיש שם תשובה, לפחות חלקית, לשאלה מה לכל הרוחות העייריה רוצה. ישפוט הקורא וירדן גם. מקסימום אגיד שהייתי עייף. ובכן, פסקה רביעית: " את הדו"ח כתבו ד"ר תומר גודוביץ, יועץ התחבורה של ראש העיר, ורפי מלצר, לשעבר מנהל מחלקת התכנון של קואופרטיב דן. מלצר, שהיה שותף לתכנון הקווים המפרקיים, פרש לגמלאות לפני כמה שנים. טענתם המרכזית היא, כי בניגוד לשיטות התפעול המקובלות בעולם, בתל אביב נוסעים לא רק בצירי תנועה עורקיים, אלא גם דרך רחובות צרים ושכונות המפרקיים מגורים בקצות הקו - לכן, רק בחלקו של הקו מצדיקה צפיפות הנוסעים את הפעלתו של אוטובוס מפרקי. " (...) פסקה שלישית מהסוף: " קובע עוד, כי האוטובוס המפרקי מזהם ומרעיש יותר מאוטובוס רגיל, הדו"ח בלאי מואץ ותחזוקה לקויה. לפי הדו"ח, בבדיקות של אגף מניעת רעש בגלל במשרד לאיכות הסביבה, נמצא כי %79 מהמפרקיים שנבדקו חרגו מהוראות משרד התחבורה ונמדדו להם חריגות של כשישה דציבלים מהתקן האירופי - רמת רעש כפולה מהמותר. גם גילם של האוטובוסים, כולם בני שמונה שנים ויותר, לא עוזר. " מי טיפש? |
|
||||
|
||||
אני, אני טיפש. לא קראתי את הכתבה מספיק ביסודיות, וישר רצתי לספר לחברה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |