|
||||
|
||||
אכן טעיתי בכך שהשתמשתי בדוגמה אישית. בתור דוגמה הייתי צריכה לתת איזור יהודי בארץ שיש לי מעט מאוד משותף עם תושביו. במקום לתת דוגמה בנאלית חשבתי על הגישה שלך, אתה שלא חש שום שותפות גורל עם תושבי המדינה שלך, אלא רק עם מי שאתה מכיר. אם יש מקום בארץ שבו הגישה שלך היא הרווחת, אז זו דוגמה שהייתי צריכה להשתמש בה. לדעתי, אין מקום כזה. "הד תקשורתי"? זה מה שהמלחמה הייתה בשבילך?? שמע, אתה באמת אדם מוסרי! |
|
||||
|
||||
התחלתי לכתוב תגובה מנומקת, אבל פתאום הבנתי שלא משנה מה אכתוב, זה לא ישנה לך אז ויתרתי. אין טעם להסביר משהו למישהי שלא מסוגלת להבין את מה שהיא קוראת. וכן. אני אדם מוסרי. יותר ממך בכל אופן. |
|
||||
|
||||
צער או שמחה פרט טפל שאין בו מן העניין. העיקר הוא שהערבים המוסלמים/נוצרים אזרחי המדינה והדגש הוא על מוסלמים שותפים עימנו כעת לגורל המזומן לנו במדינת ישראל - הרי מועמדיהם בכנת השתתפו בהצבעה של הסכם "שלום" זה או אחר, מאחר ולא עלה הסיפק בידם לשלוח את בניהם ובנותיהם לעמוד משמר על הגבולות ולגבות את הצבעתם בנפש ודם באו בעקיפין הקטיושות וגבו את מחירן על הצבעתם דאז. אי אפשר לאחוז במקל משני הקצוות, אנחנו הישראלים שאינם מוסלמים מתנצחים ביננו ובסופו של דבר רובנו עומדים בתור לתשלום על העמדה הנקוטה מי פחות ומי יותר, כך שבסופו של דבר היללות והאשמות קשורים למחדל או מעשה שהם קשורים אליו. בכל מקרה אין בי צער לא על אלה ולא על אלו, היו בחירות זו היתה בחירתנו ועל כך נקבל את התמורה הראוייה לנו "כציבור בוחרים"1 1 מתייחס לכל סבב בחירות באשר הוא. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |