|
||||
|
||||
ממש כפי שאני מאכיל את הגוזלים שמצאתי היום1 התגובות ועדויות הכתבים שלהלן לקוחות מדיווחים http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/451/911.html, http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3278569,00.h... http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/453/284.html, http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/748927.html?m... בעקבות מותם של 2 הילדים בנצרת ושל חביב עוואד בקריית-אתא. כל המובאות מפיהם של ערבים ישראליים. 1. "האחים שלי הקטנים שהלכו הם שאהידים. זאת אומרת שהם ילדים קטנים שלא ראו כלום עדיין, ולכן המקום שלהם בגן עדן". לשאלה אם הוא פוחד, אמר טלוזי כי "יש קצת פחד, אבל אין מה לעשות". 2. "אין לנו מקלטים ולי יש ילדים קטנים. את יכולה לראות את הילדה הקטנה שלי, לכל מקום שאני הולך, היא איתי. מפחדת להיות רגע בלעדי. אין הבדל בין יהודי לערבי. אנחנו לא בנויים למלחמה ולא איכפת לנו מחיזבאללה. אנחנו תושבי ישראל שצריכים להיות מוגנים". 3. "כולם באו לכאן היום, פוליטיקאים, תקשורת שמראה לעולם, אבל מה זה יעזור? אין לנו לאן ללכת. אין לנו לאן לברוח ואפילו מקלטים אין לנו. במגזר היהודי יש 'שחר אדום' ולנו יש רק אבטלה ועוני". 4. "מבחינתי, שני הילדים שנהרגו הם שאהידים אשר מתו בשדה הקרב". 5. הוא הוסיף כי נסראללה, מבחינת רבים מהתושבים, הוא גיבור ערבי אשר יביא לבסוף לניצחון של כל העם הערבי על היהודים. דבריו זכו לתמיכה ואהדה בקרב תושבים נוספים. 6. ח"כ מוחמד ברכה, שהגיע למקום פגיעת הקטיושה, תלה את האשם באירוע המצער בשני הצדדים, וקרא להפסקת אש מיידית, הן מצד ישראל והן מצד חיזבאללה. 7. למרות האירוע הקשה, רבים מהתושבים בעיר מסרבים לדבר בגלוי נגד חסן נסראללה, ואינם תולים בו את האשם לפגיעה הקטלנית. אולם, שלא לציטוט ולא למצלמות, יש מי שמבקר בחריפות ובמילים קשות את הירי הזה לכיוון העיר הערבית. 8. "הכול אצלי גלוי", אמר. "אני מאשים את הממשלות שלנו, לא רק את הנוכחית אלא גם את הממשלות הקודמות, שנתנו את התרופה לסרטן הזה שנקרא נסראללה. הוא סרטן. אני מקווה שימשיכו עד הסוף, עד שיחסלו לא רק את נסראללה אלא את כל חיזבאללה. אם לא יעשו את זה עכשיו, העניין הזה יחזור, אם לא עלינו אז על אחרים". 9. יהיו שיטענו, ובצדק, שמותם של כל האזרחים, יהודים וערבים, וגם מותם של לבנונים רבים, הוא תוצאה של המלחמה, של מעשי חיזבאללה וההתקפות הישראליות על לבנון, ועל כן אי אפשר להתייחס למותם כאל אירוע רגיל. זה נכון, אבל השימוש במות הערבים הישראלים במלחמה ככלי נגד חיזבאללה או הממשלה הישראלית, או כהוכחה לדו-קיום או העדר דו-קיום, הופך את הקורבנות האלה "לשאהידים בעל כורחם". אין לי ספק שיהיו רבים שישתמשו גם ברשימה זו להוכחת משנתם הפוליטית או החברתית, וצר לי על כך מראש. 1 האמת שבדיוק למדתי שיש להאכיל אותם ישר מהפה. השיטה הזו עובדת נהדר. |
|
||||
|
||||
לפעמים צריך גם לאכול כמה פסיקים. תיקון לקישורים: |
|
||||
|
||||
אני מסכים שזה שפל להשתמש בטרגדיות למטרות אישיות/פוליטיות, אבל הם לא הראשונים ובטח לא האחרונים. לרוע המזל היחידה שניצחה במלחמה הזו היא התקשורת שהוכיחה שהשפעתה על מהלכים פוליטיים, מדיניים וביחוד צבאיים היא אדירה. תעמולה עובדת ובגדול (ויותר ככל שהיא שפלה יותר) ואם אנחנו לא ננצל את זה הם בטוח כן. 1 אתה באמת שם אוכל ציפורים בפה ונותן להם לנקר? |
|
||||
|
||||
למקרה שזה איכשהו לא היה ברור - סעיף 9 בתגובה למעלה הוא ציטוט (כראם מוניר, http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/748927.html?m...) בכוונה נמנעתי שם מלאמר משהו "משלי". 1 כן. "אוכל לציפורים" זה ביטוי דמגוגי משהו. הגוזלים שלי אוכלים ביצה עם גבינה, לחם וחיטה. זה לא יותר מדי שונה ממה שאני שם בפה כשאני מאכיל את עצמי. כאמור, השיטה הזו הוכיחה את עצמה לחלוטין. |
|
||||
|
||||
כן, הבנתי, אבל הנחתי שמאחר וזה היה הסעיף האחרון והמסכם ברשימת סעיפים סותרים זאת היתה הנקודה שלך. 1 כל הכבוד על היוזמה. מתוך סקרנות - איך תלמד אותם לעוף? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |