|
||||
|
||||
אם לטענתך מציאת רעיון טוב בעל ערך שיווקי, השקעת זמן רב במציאת אנשים מתאימים לעבוד איתך עליו, השקעת חודשים רבים עד שנים במלחמה לגייס אנשים שיעזרו לך למנף את הרעיון ועוד מספר שנים בעבודה השותפת עליו עד לרווחים ממנו אז אנחנו מסכימים. כל מה שצריך זה רק קצת מזל. ההבדל לדעתי, כפי שכבר אמרתי, הוא בעבודה. הרעיון, האנשים שגויסו או היזמים עצמם פשוט לא היו מספיק. ברב המוחלט של המקרים זה הרעיון או נסיבות שקשורות אליו. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |