|
||||
|
||||
כשמדובר בשפות, יש לעשות הפרדה גם בין שפות זרות שנרכשו בגיל מוקדם לבין כאלה שמנסים לרוכשן בגיל מאוחר. וכמובן, בין שפת הארץ שבה גדלים (ושאינה שפת אם) לבין שפות זרות ממש. |
|
||||
|
||||
נכון, פשוט לא רציתי לחזור על מה שכתבתי כבר בתגובה מוקדמת יותר, מה גם שבעל התזה המקורית סרב להתייחס לנקודה זו כליל. |
|
||||
|
||||
כלומר –שיטת הלימוד הטובה ביותר לאנשים ששולטים טוב בשפת האם אך מתקשים לרכוש שפה נוספת היא כזו שתשחזר (כמה שניתן) רכישת שפה ראשונה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |