|
||||
|
||||
שני אנשים רבו על אדמה. זה אומר שלי היא. וזה אומר שלי היא.לא הגיעו לכלל הסכמה בפיהם ועברו לנסיון הכרעה בידיהם. עוד הם מזיבים דם זה של זה, עבר שם איש אחד והפריד ביניהם. שאל אותם: "על מה אתם מתקוטטים?" ענו לו כאיש אחד. "האדמה הזו שלי והוא רוצה לקחתה ממני." "האם תסכימו למנות אותי בורר בריבכם?" הסכימו לו. כפף ראשו לאדמה ושאל: "אדמה, אדמה, של מי את?" הצמיד אוזנו לאדמה והקשיב. התבוננו בו הניצים בתמהון, אך הוא המשיך להרכין ראשו ולהצמיד את אזנו לאדמה. אחרי זמן מה קם האיש ואמר: "גשו אלי והסכיתו לפסק הדין." קרבו אליו הניצים והוא אמר: "שאלתי את האדמה למי משניכם היא שייכת והיא השיבה לי כי איננה שייכת לאף אחד משניכם. וכי למעשה שניכם שייכים לה. ובבוא היום אף תהיו אתם חלק ממנה." (מקור יהודי) |
|
||||
|
||||
נכון מאוד, אבל בימינו שניהם מזדרזים מדי להיות חלק ממנה. |
|
||||
|
||||
אחת התגובות המגוחכות שראיתי כאן. הרי הסכסוך מול החיזבאללה אינו על אדמה כלל וכלל. |
|
||||
|
||||
כך גם בין הניצים |
|
||||
|
||||
אכן, אחת המגוחכות. והיא היתה תגובה ל"ראי אדמה" שקדמה לו. אני מניח שגם זו מגוחכת בעיניך. נו טוב, שיבושם לך באלמוניותך, ובגן העדן התמוה שאתה חי בו. על מה אתה נלחם? על מה אתה מוכן להילחם? אשריך וטוב לך שאתה לא נלחם על שטח. בני הצעיר מנגד, חש שהוא נלחם בלבנון על שטח, לא על כיבושו, על הישארות בו. לשטח הישיר שהוא נלחם עליו קוראים עמק חפר. בגדול הוא טוען שהוא נלחם על מדינת ישראל.(מוזר הילד הזה, חושב שמדינה זה שטח, אומר שכדי לעשות דברים רוחניים, כלכליים, תרבותיים וכיו"ב צריך קודם כל שטח.) אבל מה הוא מבין, הוא פרנואיד. אתה האלמוני, מומחה גדול ויודע שהמלחמה היא על משהו אחר. ספר לי על מה, אל תחלק לי ציונים. אני מרשה לך לגייס לעזרת טיעוניך את דבריהם של בשאר אסד ואחמדיניג'אד. |
|
||||
|
||||
גם התירוץ שלך מגוחך, שהרי התגובה שקדמה לזו שלך, לא טענה שהסכסוך שלנו הוא על אדמה, ורק אתה הכנסת את הנ''ל. |
|
||||
|
||||
ירית את 250 הקטיושות שלך ויש לך עוד הרבה. עכשיו צא מהבונקר. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |