![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
הנושא אכן יוצג בכנס של האיגוד העולמי למתמטיקה: http://icm2006.org/v_f/web_UC.php?CodiSeccio=19 (כתובנה על האופן שבו ילדי-גן תופשים מושגים במתמטיקה, יתכן שיש משהו ברעיונות האלה). |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לקח לי רגע להבין לאילו כותבות מיועדת קריאתך "כתובנה" (בסוף הבנתי). בכל אופן, התקציר לא מסתפק בדיון באופן בו ילדי-גן תופשים מושגים במתמטיקה, אלא "we suggest an augmentation of the concept of number" וכן"we arrive at a new meta-conception of number in which... number becomes a bridging between the continuum and the discreetness [sic]" יש לי ספק, די מבוסס אני חושב, לגבי האפשרות שבכנס תוצג הרחבה או מטא-תפיסה חדשה של המושג "מספר", אבל אני מוכן להמתין בסבלנות עד שתחזור משם ותספר לנו מה אירע.
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
ספר גם לנו לאילו כותבות מיועדת קריאתו של עוזי ו. ''כתובנה''. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אין קריאה כזו. "כ-תובנה" = "As an insight...". | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא יודע אם עוזי מגיע לשם, אני דאגתי לשלוח נציג מטעמי. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אם אחרי 7000 תגובות לא תפסת את המושג הזה, כבר לא תתפוס אותו אף פעם. | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |