|
||||
|
||||
מתוך הידיעה שלעיל, ציטוט של אונ' ת"א: "הטמנת השרידים נעשית רק כדי לשמור על כבוד המת, על פי דתו ומנהגו, ובודאי שלא על מנת שתוקם מצבה על מקום קבורתו." על פי דתו ומנהגו - כלומר, ביכולתם להבדיל בין נוצרי למוסלמי ליהודי. למה שלא יבדילו בין כל אלו לבין חלאת אדם חילונית כמוני? |
|
||||
|
||||
אולי כי גם על חלאה חילונית הם מקבלים תשלום. |
|
||||
|
||||
האם קיים אירגון חילוני שמקבל על עצמו (בחינם) לדאוג לסידורי קבורה ? אם יקום אחד שכזה (תוך קבלת חלקו היחסי מהמימון של החברה קדישא) אז ללא ספק לאונ' ת"א לא יהיה אכפת מי אוסף את השאריות (מה גם שמעוז אוכלי השרצים לבטח ישכון קרוב יותר). אישית זאת נראית לי קטנוניות, הגרסה הדתית לטקס מכובדת ומקובלת על רוב חלקי העם, לא צריך להמשיך להפגין אינדבידואליות גם כשמתים. |
|
||||
|
||||
נחמד מצידך שאתה מחליט בשביל אחרים על הפגנת האינדיבידואליות שלהם. |
|
||||
|
||||
כשאני כותב "אישית" זה נקרא שאני מחליט בשביל אחרים ? או שאולי זה בקטע של ניו-אייג' שכולנו ישות אחת ואסור לי להיקבר בצורה מיושנת כי זה פוגע בחלק של מישהו אחר בנשמה שלי ? מעבר לכך אני תומך גדול בכך שכל מי שיכריז לאחר מותו בנוכחות עו"ד ושני עדים על רצונו להיקבר בקבורה אלטרנטיבית, יעשה כרצונו (במידה ורופא מטעם החברה קדישא החליט שהוא במצב רפואי ונפשי המאפשר לו להגיע להחלטה כזו) מצד שני אי אפשר לגרור טעויות מעולם לעולם וברור שלצוואה וכל מסמך שנכתב טרם הרגע הקובע אין כל משמעות. |
|
||||
|
||||
שכל מי שיכריז *ש*לאחר מותו... |
|
||||
|
||||
לא הבנת. קהלת התכוון בדיוק למה שהוא אמר, ואף היטיב להסביר שהוא אינו מוכן להתחשב בהכרזות שנעשו לפני המוות, שכן אינו מאמין בחוק ההמשכיות בין שני העולמות. |
|
||||
|
||||
הבנתי.בצוואות לגבי כסף הוא כן מאמין? |
|
||||
|
||||
אין לי מושג. אני מנחש שזה תלוי בשאלה אם יש לו הורים עשירים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |