|
||||
|
||||
כלומר אפשר להסיק שאתה תומך במשפחות אשר מונעות טיפול מציל חיים עבור ילדיהם בשל אמונה דתית. |
|
||||
|
||||
איך הגעת למסקנה הזו ממה שירדן כתב? |
|
||||
|
||||
זו היתה פרובוקציה מינורית כמובן. ירדן מתייחס לסיכון ישיר על חיי אדם כפרמטר יחיד לאכיפת החוק בצורה הפוגעת באמונות תפלות של האזרח. אם הטיפול אכן מציל חיים אך סיכויי הצלחתו אינם גדולים הרי שיש מקום להתנגד לו. לצערי, מצאתי את עצמי מספר פעמים מסביר למשפחות אבלות מדוע יש צורך לנתח את גופת יקירם. בכל המקרים הללו לא היה סיכון ישיר ומיידי על חיי אדם ועדיין היה זה הדבר הנכון לעשות. אני מסכים עם חלק מהביקורת של אלו הטוענים כי לעיתים מתבצעות נתיחות ללא כל צורך ממשי ויש לצמצם את התופעה. |
|
||||
|
||||
מנסיונך, באלה מקרים בעיקר מתבצעות נתיחות ללא צורך ממשי? |
|
||||
|
||||
הדיון על טיפולים מצילי חיים הוא דיון מרתק אחר, שלא נראה לי קשור כל כך לענייננו. אתה רוצה לספר על מקרה או שניים שבו הסברת למשפחות וגו'? אני אשמח לעמת את הדעה התיאורטית שלי עם המציאות. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |